Smerfy z gr VII stanęły na wysokości zadania i włączyły się w bardzo spontaniczną akcję charytatywną Fundacji Małych Stópek. Przyniesione przez dzieci maskotki wspólnie zapakowaliśmy, zaadresowaliśmy i wyruszyliśmy na pobliską Pocztę Polską, aby wysłać pluszaki dla dzieci. Rodzicom i naszym przedszkolakom, serdecznie Dziękujemy!
Galeria

Rybki świętowały Andrzejki razem z Krasnalami z gr. V.
W związku realizacją tematu ?Przedszkolaki dbają o zdrowie i higienę? naszą grupę odwiedziła Pani Katarzyna Szlachta - specjalista chorób wewnętrznych. Pani doktor zapoznała dzieci z zawodem lekarza. Rozmawiała z nimi na temat sposobów dbania o zdrowie. Dzieci zapoznały się z podstawowymi narzędziami pracy lekarza. Mały okazję do posłuchania przez stetoskop bicia własnego serca i kolegów. Spotkanie upłynęło w bardzo miłej atmosferze. Mamy nadzieję, że dzięki temu spotkaniu żadna wizyta w gabinecie lekarskim nie będzie budziła nieprzyjemnych uczuć, a także rozbudzi zainteresowanie tym zawodem.
W tygodniu o higienie Misie, w ramach pracy plastycznej, wyplatały własne, papierowe ręczniczki.
W ramach projektu - Gramy Zmysłami - grupa III wykonała zadanie listopadowe: Sensoryczna matematyka.
Wprowadzenie do projektu ?Dzieciaki na straży? - Straż ekipa. W celu realizacji trzech bloków na temat:
Jesteśmy bezpieczniAlarmowanie - funkcja służb ratunkowychPierwsza pomoc - wzywanie pomocyGrupa V świętowała Andrzejki z Rybkami z gr VIII
Grupa IV w listopadzie zrealizowała kolejny moduł /drugi/ -? Kraina przyjaźni? w ramach Międzynarodowego Projektu Czytelniczego ?Magiczna Moc Bajek?.
?Mały człowiek duża sprawa, mały człowiek ma swe prawa? to temat zajęć
O Prawach Dziecka w oparciu o Konwencję o Prawach Dziecka i wiersz M. Brykczyńskiego ?Prawa Dziecka?. Wspólnie stworzyliśmy i zaprezentowaliśmy planszę obrazkową z prawami dziecka, tańczyliśmy do ?Piosenki o prawach dziecka? J. Kobylnickiego z wykorzystaniem chusty animacyjnej, rozróżnialiśmy sytuacje dozwolone i niedozwolone w kontekście poznanych praw. Mamy nadzieję, że zajęcia rozwiną u dzieci postawę empatii w stosunku do potrzebujących pomocy oraz świadomość posiadanych praw.